WAJAH TAMPIL VSHAPE DAN TEGANG DENGAN SEKALI RAWATAN



Anda telah menjumpai rawatan terbaik untuk mengatasi masalah kulit muka kendur & berkedut.
Memperkenalkan rawatan Anti Graviti dari Marissa Aesthetic.



KALAU DULU ORANG PANGGIL MAK CIK, SEKARANG ORANG PANGGIL ADIK, BIAR BETUL NI?

WAJAH YANG JATUH KEMBALI TEGANG SELEPAS SATU RAWATAN. NAK TAHU RAWATAN APA? SILA TONTON VIDEO INI :)




Nama saya Hani berusia awal 50 an , dah lama saya mencari rawatan untuk membaiki wajah saya yang kusam. Adik beradik saya semuanya perempuan dan kami sering berkongsi tips kecantikan. Kakak saya yang berusia hampir 60 tahun masih kelihatan awet muda, bila saya berjalan dengan dia, orang sering menganggap saya kakak. Ini membuatkan saya berasa stress. Orang kata wajah saya 10 tahun lebih tua dari usia yang sebenar.

INILAH KISAH YANG MENGUBAH HIDUP HANI  


Pada satu hari, saya telah menghubungi kakak saya, dan bertanyakan rahsia yang sebenar sehinggakan kakak saya kelihatan seperti wanita berusia 30 an , kemana-mana dia pergi, dia sering dipanggil adik, sedangkan saya sering dipanggil "mak cik".  Kakak saya ini seorang yang suka berahsia, namun setelah saya paksa dia pun memberitahu saya bahawa dia telah membuat rawatab di MARISSA AESTHTIC. Tanpa membuang masa, saya telah menghubungi Marissa dan membuat tempahan online untuk membuat SCAN ANALISIS WAJAH. Menurut konsultant selepas scan analisis wajah, barulah rawatan yang sesuai akan di buat.




hasillnya, Hani telah berjaya menjadi lebih cantik.

gambar hani before after






adakah anda mahu menjadi seperti Hani? book now:




Artikel oleh Dr. Rushmini tentang kulih wajah yang kendur:



Memang melampau yer sejak buat rawatan anti graviti ni. Sebab usia 50an boleh berubah macam 30an..

Berita baik bagi anda kerana kami di Marissa Aesthetic boleh merealisasikan hasrat itu.


Mereka telah berjaya merialisasikan hasrat mereka, kini mereka kelihatan 10 tahun lebih muda. Anda bila lagi ?







Apakah dilema yang mereka hadapi selama ini?

DILEMA YANG SERING DI HADAPI 


1- double chin terbentuk di bahagian dagu 

2- muka kelihatan kusam dan kendur

3- tidak yakin untuk berhadapan dengan org ramai

4- sudah banyak habis duit, tapi muka tak tegang-tegang


Mungkin sekarang anda sedang tertanya-tanyakan bagaimana rawatan anti graviti ini mampu merawat masalah kulit kendur dan kedut ?


ADAKAH ANDA MENGALAMI MASALAH SEPERTI INI?

-"Saya nak cantik tapi tak ada masa nak merawat kulit sendiri"

- "Dah cuba pakai macam-macam produk tapi tak berkesan"

- "Kulit makin jatuh dan kelihatan tua boleh ke rawat lagi"

- "Saya dah putus asa nak rawat muka ni sebab tak nampak perubahan pun"



MENGAPA ANDA PERLUKAN RAWATAN INI?

- Supaya muka kelihatan lebih awet muda

- Kesempurnaan dan keindahan wajah yang diinginkan oleh semua wanita dan lelaki

- terlalu banyak kedutan sehingga menampakkan wajah hilang seri

- dapat meningkatkan keyakinan diri 

- memberi kepuasan jiwa 



SIAPA YANG WAJIB MENDAPATKAN RAWATAN ANTI GRAVITI ?

 - Mereka yang hampir berputus asa merawat kulit wajah yang kendur dan kedut

- Mereka yang inginkan kulit yang tegang dan menarik

- Mereka yang ingin menghilangkan kedutan di wajah

- Mereka yang ingin sentiasa kelihatan kekal awet muda


Jom tempah sekarang :






KESAN YANG BAKAL ANDA PEROLEHI SELEPAS MEMBUAT RAWATAN ANTI GRAVITI 

- Kelihatan muda 10 tahun

- Muka kembali tegang

- Kedutan dan kendur hilang serta merta

- Memiliki kulit muka yang bersih dan tak kendur lagi

- Selalu dapat pujian dari orang sekeliling




Jom Tempah Sekarang:

BAGAIMANA RAWATAN ANTI GRAVITI BERTINDAK ?



- menghilangkan kedutan pada kulit

- menganggkan kendur pada bahagian pipi

- menghilangkan lekuk dan kedutan muka

- mengurangkan dahu berlapis

- menaikkan wajah yang jatuh

- mencantikkan bentuk wajah yang terlalu berlemak dan tampak bengkak

- meningkan kolagen pada kulit



BAGAIMANA RAWATAN INI DAPAT MEMBANTU ANDA ?


- Mengembalikan wajah menjadi lebih muda 

- Ia menganjalkan kembali kulit wajah anda 


                                - Menghapuskan segala kedut-kedut di muka                               


TESTIMONI YANG TERBUKTI BERJAYA

Testimoni 1 - Puan Maliah- 52 tahun  

scan analisis muka

gambar sebelum dan selepas rawatan 

gambar terkini Puan Maliah 



Apa Kata Konsultan:
"Berdasarkan scan analisis muka yang dilakukan, hasil menunjukkan bahawa Puan Maliah mengalami masalah kurang kolagen, pipi jatuh, kulit kusam, tona tak sekata dan kedutan yang banyak di bahagian dahi dan mata. Oleh itu, saya mencadangkan rawatan anti graviti kepada Puan Maliah. Selain itu, Puan Maliah juga disyorkan untuk merawat dalaman dan luaran beliau dengan mengamalkan supliment Marissa. Produk yang disyorkan kepada Puan Mariah ialah, Perfect Lady, Gluthatione, Nano Silver Water Spray dan Marissa Young."
konsultan: Amelia


Testimoni 2 :  Cik Nur - 31 tahun 

scan analisis muka

gambar sebelum dan selepas membuat rawatan 

gambar terkini Puan Nur

                                      

Apa Kata Konsultan:
"Berdasarkan scan analisis muka yang dilakukan, hasil menunjukkan bahawa Cik Nur mengalami masalah lemak berlebihan di bahagian bawah muka, iaitu dagu. Lemak berlebihan ini membuatkan wajah Cik kelihatan tembam dan nampak berusia. Oleh itu, saya mencadangkan rawatan anti graviti kepada Cik Nur juga kerana rawatan ini dapat membantu memberikan kesan v-shape kepada wajahnya. Saya juga menyarankan Cik Nur untuk mengambil suplimen tambahan seperti, Perfect Lady, Gluthatione, Nano Silver Water Spray, dan Skin Repair."


konsultant: Amelia

Testimoni 3- En Afif- 38 tahun

scan analisis muka

 gambar sebelum dan selepas membuat rawatan 

gambar terkini




Apa Kata Konsultan:
"Berdasarkan scan analisis muka yang dilakukan, hasil menunjukkan bahawa En Afif mengalami masalah kedutan di bahagian muka yang berlebihan sehingga menyebabkan wajahnya nampak berusia dari wajah sebenar. Wajah En Afif nampak agak cengkung dan warna kulit tidak sekata. Oleh itu, saya mencadangkan rawatan anti graviti kepada En Afif juga kerana rawatan ini dapat membantu membuatkan wajah En Afif lebih berisi dan mampu mengurangkan kedutana yang memuatkan wajahnya berusia. kepada. Saya juga menyarankan En. Afif untuk mengambil suplimen tambahan seperti, Gluthatione, Nano Silver Water Spray, dan Skin Repair."
konsultant: Dr Sham

Testimoni Pelanggan Yang Sudah Berjaya Merawat Masalah Kulit Kendur Dan Kedut









Apa Yang Perlu Anda Lakukan Sekarang ?

-Anda perlu membuat scan analisis wajah untuk mengetahui apa masalah kulit muka yang sebenar

-Scan analisis ialah pemeriksaan kulit berkomputer dengan kaedah ini kita boleh memastikan kandungan kolagen dalam kulit saiz pori-pori, jenis kulit. Ini sangat penting bagi mendapatkan hasil terbaik semasa rawatan.













JANGAN TUNGGU LAGI

-Daftar sekarang bayaran RM 30.00 sahaja(online) dikenakan

-Walk in bayaran RM 90.00 sahaja dikenakan


Pelanggan yang booking secara Online berpeluang mendapatkan hadiah misteri dari Marissa Aesthetic


KONSULTANT KAMI SEDIA MEMBANTU ANDA 💓

HUBUNGI KAMI SEKARANG ANDA PASTI BERPUAS HATI
















Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN PERTAMA SAYA BUAT RAWATAN DI MARISSA AESTHETICS SAYA MERASAKAN SANGAT SERONOK

Rawatan Serdev (Benang Kolagen)