Rahsia Kulit Putih Dan Bersih Sepanjang Masa


AHHHHH! STRESS kawan-kawan dekat office asyik tegur kulit muka makin kusam dan kering.
Dah la terpaksa bertahan dengan penuh kesabaran berjalan di bawah matahari.ermm
HABIS LA HITAM KULIT AKU NI...






Glutathione merupakan sejenis antioksidan yang sangat diperlukan oleh tubuh. Glutathione ini disebut sebagai antioksidan terbaik dan merupakan induk dari semua antioksidan. Sel-sel dalam tubuh sangatlah tergantung pada glutathione sehingga sangat penting untuk tubuh. Penelitian telah menunjukkan bahawa belum ada antioksidan lain yang mampu menandingi kekuatan glutathione ini. Terdapat banyak manfaat glutathione untuk tubuh. Selain boleh menyembuhkan penyakit-penyakit kronis, glutathione juga boleh digunakan untuk merawat kulit agar kulit tampak awet muda dan cantik.


Manfaat glutathione untuk kulit yang sihat dan cantik

Ada banyak manfaat glutathione untuk kesihatan dan kecantikan kulit, diantaranya adalah:

·     Memutihkan kulit dan menjadikan kulit bersinar.
Salah satu manfaat yang paling banyak dicari orang-orang dalam menggunakan glutathione untuk kecantikan kulit yaitu menjadikan kulit bersinar. Glutathione telah banyak dipercaya mampu membuat kulit lebih putih, cerah dan bersinar. Untuk itu banyak orang-orang yang mencari glutathione dengan tujuan untuk mendapatkan kulit yang cantik, putih dan bersinar.

·         Melambatkan proses penuaan kulit
Selain boleh mencerahkan kulit dan menjadikan kulit putih bersinar, glutathione mampu melambatkan proses penuaan kulit. Penuaan kulit terjadi kerana pengikisan kolagen yang terdapat dibawah jaringan kulit luar. Kolagen yang mengikis dapat menyebabkan kulit kedut dan rapuh. Pengikisan kolagen ini biasanya disebabkan oleh konsumsi makanan manis yang berlebihan, sehingga untuk mencegahnya, anda boleh mengkonsumsi glutathione untuk memperlambat proses penuaan.

·          Meredakan penyakit kulit
glutathione juga mampu meredakan penyakit kulit. Sehingga anda tak perlu risau dengan permasalahan kulit anda. Jika anda mempunyai masalah kulit seperti alergik atau gatal-gatal atau penyakit kulit dan lain - lain, glutathione boleh mengatasi masalah kulit anda.

·          Memberi kelembaban dan kesegaran kulit
Kandungan antioksidan yang tinggi pada glutathione dapat melindungi kulit anda dari radikal bebas yang dapat merosak dan membahayakan struktur sel kulit sehingga ini sangat baik untuk menjaga kelembapan dan kesegaran kulit. Banyak kandungan antioksidan dalam produk-produk kecantikan, namun kandungannya tidak sebesar glutathione sehingga memanfaatkan glutathione sebagai pemenuhan kebutuhan antioksidan dalam tubuh sangatlah penting


TESTIMONI CIK SYIRA



"Dulu saya sering malu dengan kulit yang agak kusam,gelap,berjerawat,parut jerawat dan memang  tak ada keyakinan diri untuk keluar rumah. Tambah- tambah pulak hormon tidak menentu lagi la malu dengan kawan-kawan. Tapi setelah mencuba produk Marissa Glutathione memang memberangsangkan dan terkejut dengan perubahan sekarang,kawan pon tegur muka saya sekarang ini dah nampak cerah,jerawat sudah kecut dan parut jerawat pun kini pudar. Alhamdulillah, bersyukur sangat di pertemukan dengan produk Marissa Glutathione ni." Cik Syira, 27 Tahun

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN PERTAMA SAYA BUAT RAWATAN DI MARISSA AESTHETICS SAYA MERASAKAN SANGAT SERONOK

Rawatan Serdev (Benang Kolagen)

WAJAH TAMPIL VSHAPE DAN TEGANG DENGAN SEKALI RAWATAN