Anti gravity

Teknik Anti Graviti Marissa: Teknologi Terkini Hilangan Kulit Jatuh Melendut Di Muka!

Hasilnya- Wow, Wajah 10 Tahun Lebih Muda!


Apa itu teknik anti graviti.

Teknik ini menggunakan benang anti graviti yang diperbuat dari bahan kolagen yang mampu menarik semula bahagian muka yang sudah kendur lalu menjadikannya tegang dan anjal. Benang khas ini berbeza dengan benang kolagen biasa kerana ia mempunyai ciri khas anti graviti yang merupakan gerigi halus yang mampu memegang kulit ke atas.

Doktor terlatih Marissa akan memasukkan benang ini menggunakan teknik khas dan digandingkan pula dengan teknik Serdev. Hasil gandingan amat memuaskan menjadikan wajah 10 tahun lebih muda serta-merta. Oleh kerana teknik ini selamat dan berkesan, ia menjadi pilihan peminat estetik di seluruh dunia.


PUNCA MASALAH

Salur lymphatic yang tersumbat
Apabila salur lymphatic tersumbat maka sel-sel lemak akan terperangkap dan tidak dapat bergerak. Lemak cair bergerak di dalam saluran lymphatic iaitu sistem pergerakan lemak yang penting dalam tubuh badan kita. Apabila salurannya tersumbat maka lemak akan berkumpul pada muka menyebabkan muka tampak berat dan melendut ke bawah.

Graviti
Tindakan graviti menjadikan masalah ini semakin ketara. Usaha mengurut wajah dan menarik ke atas semula hanyalah memberi kesan sementara disebabkan oleh tindakan graviti yang kuat.

Otot yang mengembang
Otot-otot muka yang mengembang membuatkan muka tampak besar dan semakin lama semakin kembang. Bagi mereka yang mempunyai tulang pipi yang tinggi masalah ini membuatkan mata menjadi seolah-olah mengecil. apabila pipi semakin besar ia akan membuatkan mata seakan akan tertutup. Penampilan seseorang akan merosot jika matanya terlalu kecil. Mata merupakan permata yang menyerlahkan kecantikan justeru pelbagai cara menata rias mata dicipta. Jika mata tersorok di sebalik timbunan lemak pada muka maka penampilan seseorang menjadi kurang menarik.

Kehilangan kolagen pada kulit
Kehilangan kolagen membuatkan kulit tidak membaluti muka dengan baik. Ini membuatkan kulit kita mengendur. Ia juga menyumbang kepada pembentukan fat jowls yang menghodohkan.

Kekurangan hormon
Banyak hormon yang berinteraksi dan terlibat dalam metabolisme lemak. Metabolisme lemak penting kerana lemak digunakan bagi penghasilan tenaga. Apabila hormon metabolisme kurang maka lemak berkumpul pada muka dan kita akan menghadapi masalah kekurangan tenaga. Dalam kes ini lemak bukan sahaja berkumpul pada muka malah pada belakang badan dan juga lengan. Hal ini juga menjadikan seseorang itu keletihan dan mudah murung.

BILAKAH NAMPAK KESANNYA?

Kesan teknik anti graviti ini dapat dilihat dengan serta-merta dan hasilnya bertahan sehingga sepuluh tahun. Doktor terlatih Marissa mengambil masa selama lebih kurang sejam untuk melakukan rawatan teknik ini.

Berbeza dengan rawatan lain, teknik anti graviti ini tidak memerlukan pembedahan dan tidak menyakitkan.



KELEBIHAN RAWATAN ANTI GRAVITI MARISSA

  • Menghilangkan geleber pada pipi dan rahang
  • Wajah kelihatan tegang dan anjal
  • Garis hodoh di wajah hilang serta-merta
  • Mengembalikan struktur wajah
  • Tahan lama sehingga 10 tahun
  • Tidak sakit dan boleh menjalankan aktiviti seperti biasa selepas rawatan
  • Tidak meninggalkan parut pembedahan yang menakutkan
  • Tiada kesan sampingan yang memudaratkan



Testimoni Rawatan Anti Graviti

Nota: Demi menjaga kerahsiaan pelanggan, kami hanya akan menunjukkan gambar sebelum dan selepas rawatan Serdev di slot konsultasi nanti.

“Doc, saya nak kongsi cerita saya lepas saya buat anti gravity. Jujur saya akui, sebelum buat anti gravity ni, saya memang tak konfiden nak berdepan dengan orang sekeliling. Saya memang jarang join kalau ada aktiviti-aktiviti bersama kawan-kawan atau keluarga. Saya malu doc, muka saya sangat teruk. Padahal usia saya baru 35 tahun, tapi nampak seperti usia 50 an. Wajah saya sangat sagging, berkedut. Lepas buat anti gravity ni, memang perubahannya sangat ketara. Saya sangat berterima kasih kepada doc kerana memperkenalkan rawatan ini pada saya” – Puan Liana, 35 tahun.

“Muka saya dah berbeza. Lepas seminggu perbezaannya lagi ketara. Saya suka sangat, tak rugi langsung buat rawatan ni sebab memang nampak kesan dia. Suami saya lagilah, setiap hari puji saya ni makin muda. Mana taknya, kalau dulu dia selalu cakap, wajah saya ni dah macam umur 60-an. Sagging, bawah dagu pulak menggelebeh, lepas tu muka saya memang tak nampak happy sedangkan saya sedang gembira sebab garisan kedut yang ketara pada bahagian mulut. Tapi lepas buat anti gravity ni, garis-garis kedutan tu dah hilang. Wajah saya nampak bujur dan lebih muda.” – Amelina, 45 tahun.

“Rawatan anti gravity Marissa memang Special. Memang tak de kat tempat lain. Kesan pon sangat cepat dan memuaskan. 2 minggu lepas saya buat rawatan ni sebab saya dah tak tahan bila kawan-kawan selalu persendakan wajah saya yang selalu nampak sedih, tak ceria. Saya hanya mampu tersenyum kelat walaupun hati menangis. Saya nekad membuat rawatan ini di Marissa selepas ternampak iklan rawatan ini. Hari ini genap 2 minggu saya buat, muka memang nampak perubahan yang ketara. Tak de lagi garis-garis di bahagian mulut, tak de lagi kedutan di dahi dan mata.” – Fatimah, 50 tahun.


Orang ramai yang ingin mendapatkan rawatan Teknik Anti Graviti dinasihatkan berjumpa dengan doktor kecantikan yang bertauliah seperti Dr Rushmini Maris Ismail.

Beliau merupakan:

  • Doktor Pakar Antiageing
  • Mempunyai Klinik Antiageing
  • Mempunyai Spa Antiageing (Marissa Aestetic) > 7 cawangan di seluruh Malaysia 

Jangan berlengah lagi. Hilangkan kerisauan anda sekarang. click link dibawah sebelum SLOT PROMO habis! 









mm







Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN PERTAMA SAYA BUAT RAWATAN DI MARISSA AESTHETICS SAYA MERASAKAN SANGAT SERONOK

Rawatan Serdev (Benang Kolagen)

WAJAH TAMPIL VSHAPE DAN TEGANG DENGAN SEKALI RAWATAN